Campagne WereldOuders in de prijzen tijdens de Dutch Creativity Awards | WereldOuders

Campagne WereldOuders in de prijzen tijdens de Dutch Creativity Awards

WereldOuders is met haar campagnefilm #KeepDreamsAlive dubbel in de prijzen gevallen tijdens de Dutch Creativity Awards 2019.

‘Best Director’ Bram van Alphen, 'Best Cinematographer' Robbie van Brussel en reclamebureau epidemie hebben tijdens de uitreiking op donderdag 11 april twee zilveren lampen in ontvangst mogen nemen. De film werd maar liefst vier keer genomineerd in de categorieën 'Best Film', 'Best Cinematography', 'Best Direction' en 'Best Editing'. De Dutch Creativity Awards zijn de belangrijkste Nederlandse vakprijzen voor creativiteit in communicatie. 

De campagne van WereldOuders vraagt aandacht voor de miljoenen kinderen in Latijns-Amerika die door armoede, (natuur-) geweld of misbruik hun dromen in rook op zien gaan. WereldOuders is ontzettend trots op deze vakprijzen en op iedereen die hier zo hard en belangeloos aan heeft meegewerkt. Op een prachtige wijze is de uitzichtloosheid van de kinderen zichtbaar gemaakt en dat ook deze kinderen een toekomst verdienen.

FacebookTwitterEmail

Nuestros Pequeños HermanosPartner van Nuestros
Pequeños Hermanos (NPH)

Back to top