WereldOuders lanceert nieuwe website en huisstijl

WereldOuders logo

WereldOuders is een klein goed doel met grote ambities. Dagelijks zet het team van 7 medewerkers zich vol overgave in voor een betere toekomst voor kansarme kinderen en gezinnen in Latijns-Amerika.

Storytelling
WereldOuders helpt op heel veel manieren, middels onderwijs, medische hulp, het bieden van een veilig thuis en verschillende gemeenschapsprojecten. Wat wij doen en welk verschil het maakt in het leven van kinderen is moeilijk te vatten. Daarom kiezen wij er voor om verhalen te vertellen in de communicatie. Met veel voorbeelden en beeldmateriaal. Om onze donateurs te laten zien wat we doen en wat de impact van ons werk is. Om dit te kunnen doen- en dus op die manier lading te geven aan het merk WereldOuders- zijn onze communicatiemiddelen vernieuwd.

Breder publiek
Om een breder publiek te bereiken heeft WereldOuders zich het afgelopen jaar gefocust om de communicatie toegankelijker te maken voor een jonger publiek. Dit hebben we gedaan door het breder inzetten van social media, het oprichten van een actieplatform inactievoorwereldouders.nl en aansprekende evenementen voor verschillende publieksgroepen. 

Communicatie middelen
In de communicatie uitingen heeft tevens een modernisering- en professionaliseringslag plaatsgevonden. Met een nieuwe huisstijl en een nieuwe website, die eind mei gelanceerd zijn, is WereldOuders klaar voor de toekomst. Met de nieuwe communicatiemiddelen, die aansluiten van de wensen van de hedendaagse consumenten, zijn wij beter in staat om te laten zien wat we doen en wat de impact van ons werk is. Daarnaast zullen de verschillende communicatiemiddelen bijdragen aan de fondsenwerving.

Investering

Om een nieuwe huisstijl te implementeren en een website te lanceren zijn investeringen vereist. Met trots kunnen we laten weten dat alle betrokken bureaus en partijen hun diensten (gedeeltelijk) gesponsord of tegen een flinke korting aan ons hebben aangeboden. Hiervoor zijn wij Strategisch Bureau Bourne, grafisch ontwerper Jeroen en webbouwer Aemotion zeer dankbaar! De vaste kosten die wij maken voor publiekvoorlichting zijn niet hoger dan voorheen.

FacebookTwitterEmail

Nuestros Pequeños HermanosPartner van Nuestros
Pequeños Hermanos (NPH)

Back to top